ضرورت گازرساني به 27 روستاي ديواندره
نوشته شده توسط : سوران زندی

فرماندار ديواندره تاكيد كرد:
ضرورت گازرساني به 27 روستاي ديواندره

خبرگزاري کرد نیوز: فرماندار شهرستان ديواندره بر ضرورت گازرساني به 27 روستاي شهرستان ديواندره تاكيد كرد و گفت: گازرساني به تعداد روستاهاي ياد شده از مصوبات سفر رهبري به كردستان است كه بايد هر چه سريعتر اجرايي شود.

به گزارش خبرگزاري کرد نیوز از سنندج، عبدالسلام كريمي صبح امروز در جلسه بررسي گارزرساني به روستاهاي شهرستان ديواندره با تأكيد بر لزوم هماهنگي و همكاري ادارات ذي­ربط در اجراي پروژه­هاي عمراني اظهار داشت: ادارات نبايد اجراي پروژه­هاي عمراني را با بروكراسي اداري دچار ركود كرده و يا روند اجراي پروژه­هاي را كند كنند.
وي افزود: پروژه­هاي گازرساني به روستاها كه در طول سفر مقام معظم رهبري به تصويب رسيده بايد با سرعت تمام پيگيري و اجرا شود و ادارات دخيل در امر نبايد اختلافات اداري را دستاويز كند كردن سرعت اجراي پروژه‌ها كنند.
وي اجراي مصوبات سفر رهبري به كردستان به ويژه در شهرستان ديواندره را گام ارزشمندي در راستاي توسعه و پيشرفت اين شهرستان ذكر كرد و يادآور شد: با اجرايي شدن پروژه‌هاي عمراني اين شهرستان مناطق شهر و روستاي ديواندره شاهد تحولات ارزنده‌اي در اين مرز و بوم خواهند بود.
بخشدار مركزي ديواندره نيز در اين جلسه به برخي مشكلات اجراي پروژه گازرساني اشاره كرد و گفت: در برخي روستاها از جمله شريف­آباد و ابراهيم­آباد متأسفانه به علت كندي اجراي گازرساني متأسفانه اجراي طرح هادي اين روستاها نيز دچار مشكل شده است.
محمد عذيري بيان داشت: بر همين اساس با توجه به اتمام بودن فصل هزينه اعتبارات طرح­ها از سوي بنياد مسكن و نيز مشكلات ناشي از افزايش قيمت آسفالت، لازم است شركت گاز ظرف يك ماه آينده نسبت به اتمام پروژه نصب انشعابات و علمك­ها اقدام كند.
شهردار زرينه نيز در سخناني با برشمردن برخي مشكلات پيش­آمده و خسارت‌هايي كه در راستاي اجراي اين پروژه به معابر شهر زرينه وارد شده خواستار جبران خسارت­هاي وارده شد.
سپس نمايندگان شركت گاز استان كردستان نيز به بيان روند اجراي پروژه‌ها پرداختند و بيان داشتند: با توجه به عدم پيش­بيني پرداخت خسارت در پروژه­هاي گازرساني مصوب سفر مقام معظم رهبري در اين زمينه امكان پرداختي وجود ندارد، لذا پيگيري­هاي لازم براي تأمين اعتبار پرداخت خسارت انجام شده است.
جلسه بررسي مسائل و مشكلات گازرساني به روستاهاي شهرستان ديواندره از مصوبات سفر مقام معظم رهبري با حضور فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران مركزي و كرفتو، نمايندگان شركت گاز استان كردستان، رئيس شركت گاز شهرستان ديواندره، شهردار و شوراي اسلامي شهر زرينه و همچنين برخي از رؤساي ادارات مرتبط برگزار شد.




:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: